Thursday, October 16, 2008

Rumah Terbuka Carlos

Tadi aku tergerak hati nak bukak myspace. Ini yang aku dapat kat page Fathi. Gambar pergi open house aritu. Dan ini jer yang aku dapat upload. Enjoy yea!!!.

Aku tak ingat raya keberapa. Tapi tahun ni punya laa. Kami serbu rumah Carlos di seksyen 9. Sangat happening. Dan untuk pengetahuan semua, dalam rumah ni Carlos sorang je yang "straight". Bukan yang dalam gambar yea. Maksud aku tuan-tuan rumah ni.Tapi aku pun tak berapa sure sebenarnya. Carlos? Heh.

Ini BUKAN sebahagian daripada tetamu rumah Carlos. Kami cuma satu per sepuluh. Apepun Carlos, terima kasih sebab jemput kami. Aku tak sempat nak tukar baju. Baru balik kerja. Busuk sikit.



Carlos(Jijun) yang berbaju Armani Exchange tu.

2 comments:

shashe said...

aik mana kandaq???hahahaha lari awal lagi

M H said...

kandaq lari.
takot.
tak steady langsung!