Monday, October 13, 2008

Aku rindu mereka!!!

CLASSMATES 2006-2008
Beberapa keping gambar yang mampu aku upload. Siapa yang takde kat sini, jangan sedih.



Cik Asmaria aka Erra Pajira(tengah). Dia sangat chomel, sangat kelakar dan sangat banyak "stok".


Dari kiri: Sabut(SAya seraBUT), Beb, Teba(naTE kuBA), dan Bapak(BAPAK AYAM). Gambar ni aku pernah MMS kat Feimao. Rindu si Chomel itu. Mereka adalah hulubalang-hulubalang kelas kami. Sasa bukan?



Cik Wazirah. Atau Wawa nakal. Sebab dia memang nakal.

"Kenapa rasa spaghetti ni macam ketiak Bangla?"- adakah korang semua terfikir nak bagi kenyataan macam tu?




Cik Relina Ahmad Tasman. Sangat suka kutuk Rel. On her face, okay. Bukan kutuk belakang.

"Rel, kau tak payah risau. Bapak tak pandang kau sebelah mata pun. Sebab kau kurus".(serupa aku)

14 comments:

jot said...

alangkah bahagianya bila dapat makan spaggeti cap ketiak bangla!

pasti sempurna hidup bukan....

aku pasti merindui bangla itu..

amaran : kenyataan ini boleh membuatkan tali pusat anda tercabut....

M H said...

kami lunch kat pizza hut aritu.ada sos apa nama ntah.

rasanya mmg macam ketiak bangla.

shashe said...

bangla penah juga menjadi breakfast atau lunch atau dinner atau supper atau juga lauk kpd wawa??

M H said...

yea. adakah bangla itu kamu?
kamu di kategori lauk segar oleh wawa.

hehehe.jangan marah.

shashe said...

seperti yg dipost sblum ni..
trima dgn seada adanya..
org nak kata sy paktam pun takpa
nak kata sy bangla pun takpa..
janji tak kacau duit dorang sudah!!hahahah

M H said...

jangan marah atau kecik hati.
saya pun ada banyak nick name. saya suka dengan semua nama tu.

shashe said...

tak marah tak kecik ati..
seperti yg saya katakan..tak kacau duit dorg sudah!!kalo sy kacau tuh maknanya sy ada wat mslh laa ngn dorg..mulut org kita takleh nak halang kan..bukannya leh tampal plaster kat mulut dia..

M H said...

anggap sahaja mereka bergurau.

jot said...

kamu juga pernah rasa ketiak bangla?

alamak...pasti aku terlewat..

sangat jakun bab makanan oke?
mau makan juga nanti sila bawa

M H said...

okay.
takde hal.
nnt jangan tak habis pulak.
=)

fadzil hafiz said...

hidup tanpa kawan-kawan memang memeritkan!!!so sayangilah kengkawan anda....huhu....

M H said...

padelkopak:

sangat setuju dengan anda.

prejudis said...

kau prejudis yg sebenar..haha

M H said...

prejudis:

apakah maksudnya itu?
maksud prejudis pun aku tak tau.main judi aku tau la.hahaha=P