Thursday, October 2, 2008

Hari bersama kawan-kawan lama

Bob

Aku jumpa dia kejap je. Sebab dia busy. Dah setahun kot tak jumpa. Kalau tak, dulu kalo takde keje aku selalu menempel kat kedai ni. Tak sempat nak bertukar-tukar pendapat tentang orang lain. Kami just sempat "Hai", "Hello", "Kau pegi mana?!!", snap gambar 2 3 keping pastu blah.



di Rasta

Kedai di mana korang semua boleh cari Bob dan mintak dia kaitkan segala macam benda. Dia pandai mengait.
Bob, aku nak scarf!!!

kan saya dah cakap, dia rambut dia lagi panjang dari rambut saya
Kay. Tolong lah potong rambut tu. Kalau kau takde jerawat batu confirm malam tu kau dah kena baling kasut dengan bapuk!



Ida, chenta hati si Syed

Hari tu, nasib baik Ida ada sekali. Kalau tak, terkontang kanting aku sekor-sekor tanpa kaum sejenis.

Nice meeting you, Ida!



Mati kutu. Tak tau nak pegi mana lagi.
Yea. Tak tau nak pegi mana dah. Tiba-tiba rasa macam nak balik. Tapi seluar raya Syed belum cari lagi. Itu sebenarnya alasan aku bagi kat Mak Ngah tadi!





1 comment:

jot said...

saya suda lama mendengar sigur ros..sonok dan melankolik sungguh!...men gita karen tenyeh ngan batang biola alar apa nama tu?saya da lupa...pastu cam nages2...

iskh!tafaham sungguh dengan dunia music nie?