Thursday, October 30, 2008

Congrats Untuk Mereka!

Tahniah yang melampau-lampau aku kepada orang-orang berikut:

1. Shashe
-kerja baru.
pada 28 Oct 2008.
-life baru.*dah jauh. Sepang.

2. Jot
-life baru.
pada 30 Oct 2008. *kita dah seumur. lol.
-kekaseh baru. *takmau bagitau. kecik hati.

3. Maidin
-baru bertunang.
pada 25 Oct 2008.*tahniah untuk Shikin juga.

4. Al Traboy
-baru menghabiskan zaman bujang.
pada 5 Oct 2008.*tahniah untuk Ima juga.

5. Kamal Fasha
-dapat kerja baru jugak.*jadi pengapit pengantin baru.

4 comments:

jot said...

yo! masa bila kekaseh2 nie? teda teda oke!aku pasti beritau ko dulu,
ko orang pertama yang akan tau nanti....... tapi tunggu dulu BILA PASTI!!!

aku janji!anda pertama yang akan tau nanti....aku tunggu orang tu tapi tatu a dia tau ke tak KAN!!!!

neway!thanks wish aku oke cik!!!

M H said...

elele.
encik jot yang denial.
takpe.kita tunggu who's the lucky girl.

ZahRaisFatimah said...

Hi Dilla,
Ima baru terbaca entree yang ni..
thanx so much dear n thanx jugak sebab sudi dtg kenduri kami yang tak seberapa tu ;)
tapi date tu mcm salah ja.hihi.
Nways,date kami mengakhiri zaman bujang tu adalah: 5.10.2008 ;p



p/s:tahniah pada ashe coz dah dpt keja baru tapi..jauh dari kamu pulak kan? :(

M H said...

ms.barbiedot:

oh. tersilap buat kira-kira.
hehe.sorry.
=D